Sacred
Kategorie: Sacred návod
30.11.2006 14:26 - Sacred návod

Sacred - Návod magická serafa

Sacred v. 1.8

S magickou serafou jsem v Sacred nahrál hezkou řádku hodin herního času a tak se o své zkušenosti s touto postavou s vámi nyní podělím. Následující odstavce platí pro verzi Sacred 1.8 a vyšší, ve které byly oproti verzi 1.66 některé věci předělány. Jednou z těchto věcí jsou kouzla pro serafu, která byla posílena.

Jako ostatně o každé postavě zaměřené na používání magie o ní platí, že zpočátku je oproti postavám zaměřeným na fyzický boj v nevýhodě, postupem času vylepšuje a posiluje svá kouzla a posléze se stane jednou z nejsilnějších postav ve hře.

Jak rozdělovat body, které získám po dosažení nového levelu a jaké jí zvolit dovednosti: Body schopností rozhodně všechny do duševní regenerace, ať nám její hodnota pěkně narůstá, čím více, tim lépe. Výběr dovedností bych viděl asi takhle:

znalost zbraní - zbytečná dovednost, bohužel ji má už od začátku, tedy žádný bod. V Sacred Underworld je možné tuto dovednost změnit na jinou.
znalost kouzel - zvyšuje magické poškození způsobené kouzly, dokud se procenta zvyšují svižným tempem, nešetřit, potom přibývají už jen po 1%, tak sem občas něco dát
nebeská magie - zkracuje dobu regenerace kouzel, co nejvíc
meditace - zkracuje dobu regenerace kouzel, co nejvíc
odrážení útoků - zvyšuje hodnotu obrany, důležitá dovednost pro přežití postavy
hbitost - zvyšuje hodnotu obrany, porovnat s odrážením útoků a která přidá víc % obraně, tam přidat body
konstituce - přidává celkové zdraví postavě a zrychluje jeho regeneraci, není až tak důležité
zbroj - zlepšuje ochranu těla - příliš bodů sem nedávat, nebo i zvolit jinou dovednost, s dostatečnou hodnotou obrany ostatně příliš úderů serafě na tělo nedopadne.
Sacred - magická serafa Kuan Jin

Namísto zbroje by mohla mít obchod, který zlepšuje výběr zboží u obchodníka a snižuje ceny prodávaných předmětů.

A tím se dostáváme k dalšímu důležitému rozhodnutí. Co serafce obléci? Takže vezměme nasyslené úspory a vyražme na nákupy. Já u své serafy preferuji tyto bomusové vlastnosti předmětů: obnova zaklínadel, duševní regenerace tyto bonusy zkracují dobu regenerace kouzel, takže je možné mít s rozumnou regenerací kouzlo na vyšším levelu. Další důležitý bonus je obrana vysoká obrana snižuje protivníkovu šanci zasáhnout serafu, každý zásah zbavuje protivníka života při každém zásahu, kterým serafa protivníkovi sebere nějaké zdraví se část tohoto zdraví přičte jí, při vysoké hodnotě této vlastnosti, zkombinované s vysokým poškozením, které působí protivníkům se stává téměř nesmrtelnou, kritický zásah tento bonus náhodně zdvoj, troj, čtyřnásobí škodu způsobenou protivníkům, čímž výborně doplnuje předešlý bonus, kouzlo poškození + %. Stojíme tedy před volbou, zda jí obléci Serejské sety, které je možné oba zkombinovat, nebo preferovat různé předměty, které dávají hodnotné bonusy a oželit celkový bonus ze setů, já jsem zvolil druhou možnost.

Takže postavu máme oblečenou a je třeba zvolit si kouzla, která bude používat. Já používám kombinaci rotující světelné čepele +výboje energie a někdy též nebeské světlo. Rotující světelné čepele jsou ideální proti houfu protivníků, protože působí poškození všem nepřátelům, kteří jsou v jejich dosahu. Výboje energie jsou dobré proti protivníkům, kteří si drží distanc a nehýbají se (lučištníci), nebo pomalu jdou směrem k serafě (zombie). Výhodou je též, že v případě skončení doby trvání jednoho z kouzel nezůstane serafa bez možnosti útočit uprostřed bitvy. Je možné též rozvíjet jen jedno z kouzel, potom je výhodou, že se nemusí doba regenerace dělit a kouzlo může mít vyšší level. Na vyšších levelech je možné získat předměty s bonusem pro kouzlo + 20 až +40, toho je možné využít, obléci takové předměty serafě a u combomastera vytvořit kombinaci kouzel s vyšším levelem a poté už stačí jen nakoupit žluté nápoje.

A takhle vypadá magická serafa v boji.

Sacred v. 1.66 a nižší

V Sacred 1.66 jde s magickou serafou také hrát,Sacred - prsten s vlastností Duševní regeneraceSacred - Předmět se zakovanými prsteny na vyšších levelech je v této verzi hry možno získat prsteny, které přidávají postavě velký počet bodů duševní regenerace. Když se zakovají do předmětu se čtyřmi sloty, které jsou ve starých verzích hry také častěji k nalezení, doba obnovy zaklínadel se s takovým předmětem znatelně sníží.

Odkazy na další návody pro serafu

Návod pro BeEfge serafu na fóru xjohn a pro hybrid seraphim tamtéž.

Trénink Serafínky s dlouhými zbraněmi.

22.11.2006 21:55 - Sacred návod

Sacred návod pro tvorbu postav

Návod pro tvorbu postav na stránkách Klanu Legion of Damned

Sacred - Klan Legion of Damned - Postavy

komentáře 0
01.10.2006 20:28 - Sacred návod

Sacred návod

Návod pro hru Sacred na stránkách Scorpions Software Sacred (průvodce)
Sacred - průvodce hrou 1. část na Tiscali Games.
Sacred - průvodce hrou 2. část na Tiscali Games.
Sacred - průvodce hrou 3. část na Tiscali Games.

komentáře 0
28.09.2006 15:35 - Sacred návod

Sacred návod pro upírku

Návod pro tvorbu postavy - Upírka Noční lovkyně.

Návod pro upírku

komentáře 0
28.03.2006 17:03 - Sacred návod

Sacred návod pro bojového mága

Návody pro tvorbu postav - Bojový mág Ice-Meteor, bojový mág Poryv větru.

Návod pro bojového mága Ice-Meteor
Návod pro bojového mága Poryv větru

komentáře 0
28.02.2006 16:24 - Sacred návod

Sacred návod pro lesní elfku

Návod pro tvorbu postavy - Lesní elfka Sniperka.

Návod pro lesní elfku

komentáře 0
28.10.2005 17:48 - Sacred návod

Sacred návod pro temného elfa

Návody pro tvorbu postav - Temný elf Pasťák, Rváč.

Návod pro temného elfa Pasťák
Návod pro temného elfa Rváč

komentáře 0
10.10.2005 18:34 - Sacred návod - trvalý odkaz

Sacred návod - Začátek serafa

Serafa začíná hru v klášteře poblíž Bellevue. Otevřete truhlu po pravé straně, jsou v ní křídla, meč a další náhodná věc(většinou runa, ale jednou tam má postava našla sošku temného elfa). Poté vyjděte před budovu, kde čeká představená kláštera, která vám zadá úkol(postava, která zadává úkol má nad sebou vždy otazník) - zlikvidovat bandity, kteří ohrožují klášter. Po zadání úkolu začne ukazovat šipka dole na liště směr, kterým se vydat do míst, kde je třeba úkol splnit, vydejme se tedy směrem nahoru vybojovat svůj první boj. Po vítězném boji se vraťte k představené kláštera, která vám zadá další úkol, najít velitele Romatu v pevnosti Bellevue.

komentáře 0
10.10.2005 18:16 - Sacred návod

Sacred návod - Začátek gladiátor

Hned na začátku se vybavte zbraní, váš mistr vám slíbil, že pokud vyhrajete poslední souboj, tak vás nechá jít. Běžte bránou do arény, tam porazte 2 chlápky, pak se vraťte zpět. Bohužel mistr vás zradil a poslal proti vám své kumpány, zabte je všechny. Jediný, kdo není proti vám, je chlápek v modrém. S ním utečte ven a doprovoďte ho do pevnosti Bellevue.

komentáře 0
10.10.2005 18:10 - Sacred návod

Sacred návod I

1. For crown and country

Zadavatel: commander Romata

Místo : pevnost Bellevue

V pevnosti Bellevue, vám velitel Romata nabízí další úkol - najít seržanta Trevilla ve městě Porto Valum. Na mapě by se vám měl objevit modrý štít, to je pozice města Porto Valum. Při cestě vás budou napadávat gobliní, takže si docela nahrábnete zkušenosti. Až dorazíte k Porto Valum, tak běžte za Trevillou, ten stojí poblíž mostu, pokecejte si s nim.

2. Wilbur

Zadavatel: sgt. Treville

Místo: Porto Valum

Treville vás požádá, abyste osvobodili Wilbura ze zajetí orků. Dejte se k jihozápadu, pak po pěšince do lesa, měli byste najít tábor orků. Wilbur se nalézá v jednom ze dvou stanů. Venku si můžete nasednout na koně, pokud ještě žádného nemáte. Spolu s Wilburem se dejte ke hradu prince Walora. Cestou budete potkávat hromady skřetů a goblinů, takže si dejte pozor a připravte si extra silné zbraně.

3. On a Diplomatic Mission

Zadavatel: princ Valor

Místo : hrad Urkenburgh

Princ má bohužel oslabenou armádu, která nemůže odolat nadcházející bitvě s orky. Budete požádání, abyste donesli zprávu baronovi De Mordrey, který by mohl poskytnout své jednotky.

Spolu s Wilburem se dejte na cestu, dostaňte se k Faeries Crossing, odtud se dejte na sever k hradu. Pokecejte si s baronem a dostanete prsten, který máte ukázat jeho elitním jednotkám.

4. Sharuka

Zadavatel: baron Mordrey

Místo: Crow´s Rock Castle

S prstenem od se vraťte cestou, kterou jste přišli do Crow´s Rock Castle zůstaňte stát u rozcestí na kterém je napsáno Slaterův hrob (z české verze). Vydejte se po nazelenalých kamenech, které mají být cestou dokud se nedostanete do Ice Creek Pass. Tam naleznete malou skupinu elitních šermířů, pokecejte si s jejich kapitánem a dejte mu prsten od barona. Bohužel, ten prsten není na znamení spolupráce, ale je to znamení smrti pro vás. Zabte všechny elitní jednotky.

5. The Way to Wyvern Pass

Zadavatel : Wilbur

Místo: Ice Creek Pass

Vašim úkolem je informovat prince Valora o zrádci. Proto se musíte urychleně dostat do Wyvern Pass. Až dojdete ke vchodu do Wyvern Pass, tak vás zastaví De Mordreyovi jednotky. Zaútočte na ně a nešetřete je. Pak pokračujte dál směrem na jih, tam naleznete pobitá vojska prince Valora a posledního přeživšího vojáka Michaeliuse.

6. The Battelfield at Wyvern Pass

Zadavatel: Michaeliuse

Místo: Wyvern Pass

Michaelius, přeživší voják, vás požádá o vodu. Kousek na jih se nachází jezírko s vodou, probojujte se k němu zástupy zombií a naberte si vodu. Ve starších verzích hry voda vojákovi nejde donést, způsobuje to WASSER bug.

7. Vilya, Baroness of Mascarell

Zadavatel: Michaelius

Místo : Wyvern Pass

Voják vám poví, kde by mohl být princ Valor. O jeho pobytu by mohla vědět baronka Vilya, proto se podívejte na mapu a běžte za ní.

8. Escape from Mascarell

Zadavatel: baronka Vilya

Místo : Mascarell

De Mordreyovi muži již obsadili Mascarell a uvěznili baronku. Naštěstí baronka ví, kde nyní je princ, spolu s ní se probojujte přes město až k hlavní bráně, baronka ji otevře. Spolu s ní pokračujte přes lesy až k pevnosti Tyr-Fasul.

9.1 Valor´s Plans

Zadavatel: princ Valor

Místo: Tyr-Fasul

Princ vás poslal na misi. Dejte se směrem k Khorad-Nur. U brány vás stráž nepustí, máte dvě možnosti, splnit buď její úkol The Camp of the Undead nebo ji porazit. Ať tak či onak se dostanete dovnitř. Tam najděte šamana. Šaman vám dá roh démonů, ten si vezměte.

9.2 The Camp of the Undead

Zadavatel : Orc Gate-Keeper

Místo : před bránou do Khorad-Nur

Na jihu od Khorad-Nur naleznete tábor nemrtvých, zabte všechny i jejich vůdce, nemrtvého draka. Po vymlácení nemrtvých se dejte zpět k orkovi, který vás pustí dovnitř.

10. Off To Braverock

Místo: Khorad-Nur

Vaším úkolem je dostat se do Braverock. Takže se podívejte na mapu a běžte tam. Až tam dorazíte, tak si pokecejte s Laru Aishu, ta vás pošle za Pryem, který stojí u hospody.

11. The Rebel Base in the Sewers

Zadavatel : Pry

Místo: Braverock

Spolu s Pryem běžte do krčmy a vstupte do podzemí. Tam naleznete vchod do kanálu, který Pry otevře. Pokračujte dále o 2 patra dolů, tam najdete prince Valora.

12. Of Princes, Magicians and Demons

Zadavatel : princ Valor

Místo : Stoky v Braverock

Kousek odtud stojí Shareefa, jděte k ní a promluvte si s ní.

komentáře 0
10.10.2005 18:05 - Sacred návod

Sacred návod II

13. The Path to the Abbey in Ice Creek Valley

Zadavatel : Shareefa

Místo : Stoky v Braverock

Shareefa vám řekne o démonovi, který se dostal na tento svět. Spolu s ní se vydejte do opatství hledat bližší informace o tomto démonovi. Dejte se na sever, pak přes Ice Creek Pass až k opatství. Zde si pokecejte s Maegving Telari.

14. The Library of the Elder

Zadavatel : Maegving Telari

Místo : Ice Creek Vally

Probojujte se dovnitř, zabíjejte všechny ledové obry, pak přejděte most. Za mostem je již hledaná knihovna. Opět se probojujte na konec, kde se setkáte se serafínovým duchem a pokecejte si s ním.

15.1 The Elements of Ancaria

Zadavatel : Shareefa

Místo : knihovna

Dejte se do první budovy v klášteře, pak k severovýchodním rohu, najdete průchod mezi stěnami. Za ním je jeskyně, pokračujte dále. Až se dostanete z jeskyně, tak běžte k další budově, uvnitř se dejte po schodech nahoru, naleznete tam první element - Vzduch.

Pro další element se dejte k Wyvern Pass, odtud pak na jih a jihozápad. Držte se poblíž skal, měli byste tam najít přechod, pokračujte dál přes lávu až do jeskyně, pak se dostanete ven a opět přes lávu a do další jeskyně. Probijte se přes nepřátele až k jejich hlavnímu bossovi - drakovi Sirithcam, zabte ho a seberte z jeho těla runu. Otevřete dveře, za nimi najdete na piedestalu Ohnivý element. Použijte na portál který se nachází opodál runu z draka a dostanete se do Bravensbury.

Odtud se dejte na SV, dostanete se do Zhuhrag-Nar, pak vlezte do podzemní pevnosti. Dejte se směrem k SV, tam se nalézá jeskyně. Pokračujte dále až k zamčeným dveřím, poblíž je místnost s Maeglawari, tu zabte a seberte z ní klíč, kterým otevřete dveře. Přes paprsky se dostanete k dalším dveřím, zabte medúzu, která dveře hlídá a dostanete se dál. Za dveřmi na vás již čeká piedestal s elementem Země. Kousek dál je teleport, který vás dopraví ke vchodu do podzemí.

Od tohoto místa se dejte k JV, u řeky najdete Loknora, k pokračování je nutné splnit quest The Dams of the Dwarves of Gnarlstat pro něho. Po dokončení questu vás pustí dál. Pokračujte cestou, dokud se nedostanete k jezírku, tam se nachází vchod do Verag-Nar. Vypusťte vodu a vlezte do Verag-Nar, opět na podstavci se nachází element - Voda.

Nakonec se dostaňte do města Mystdale Castle, označeného na mapě. Cesta vede kolem města s obchodníkem, proto si u něho kupte silné zbraně a výzbroj, budete to potřebovat.

15.2 The Dams of the Dwarves of Gnarlstat

Zadavatel : Loknor

Místo : před Verag-Nar

Odměna : vstup do Verag-Nar

Vašim úkolem je uzavřít přehradu, od Loknora dostanete teleportační runu. Dejte se za mostem, tam je teleport, který aktivujte pomocí runy. Po teleportu se dejte směrem k blízké jeskyni. Uvnitř se probojujte k páce, za ní zatáhněte, pak dveřmi poblíž se dostanete ven. Vraťte se k Loknorovi pro odměnu.

16.1 Shaddar-Nur

Zadavatel : Shareefa

Místo : Mystdale Castle

Od hradu na východ se nachází malý přechod, kousek dál najdete na zemi čtverec, stoupněte si na něj a budete teleportováni. Po teleportu se dejte k blízké jeskyni, pak se dostanete do pouště. Odtud se dejte k JV do další jeskyně. Odtud pak po skalách nahoru až do sněžné oblasti, pak doprava ke křižovatce, poblíž by měl být teleport, ten aktivujte, bude se vám hodit. Pak pokračujte cestou dál až k hradu Shaddar-Nur. V hradu najdete zloobra Glubba, ale zatím ho nechte být. Pak se dejte po schodech dolů, tam proveďte masakr a seberte si runu, z piedestalu element Prázdnoty a Shaddarův deník. Běžte nahoru, kde si pokecejte s Glubbou, stane se vaším společníkem, pak s ním máte splnit quest Glubba - Jar. Doporučuji tento quest neplnit, protože se vám Glubba bude později hodit. Kousek od hradu se nachází teleport, tam použijte runu a dostanete se do Mystdale Castle, odtud pak do Braverock ke stokám. Tam si pokecejte se Shareefou.

16.2 Glubba - Jar

Zadavatel : Glubba

Místo : hrad Shaddar-Nur

Na hradě Shaddar je zloobr Glubba, pokecejte s ním a zjistíte, že by se chtěl dostat zpátky ke své rodné zemi. Spolu s ním se dejte do hradu Mystdale, odtud pak na severu je město Moorbrook, tam se tedy dostaňte.

17. The Assault

Zadavatel : princ Valor

Místo : Braverock Castle

Nyní je čas porazit zrádného barona De Mordreye. Dojděte k hradu, zabte co nejvíce zrádců, pak bránu do hradu otevřete a vlezte dovnitř. Tam již na vás čeká souboj s De Mordreyem a jeho nohsledy.

18. The Forge of the Ancestors

Zadavatel : princ Valor

Místo : Braverock Castle

Spolu se Shareefou jděte za hrad, tam se nachází vchod do ruin prastarých. Proběhněte 3 patra plné nemrtvých, které doporučuji nezabíjet, uberou vám totiž spoustu života. Dole pak položí Shareefa 5 elementů na piedestal.

19. The Heart of Ancaria

Zadavatel : Shareefa

Místo : Ruiny prastarých

Sloučením pěti elementů vzniklo Srdce Ancarie, seberte ho z piedestalu. Potom si dejte pokec se Shareefou a pak vlezte do portálu.

20. The Soul of the Demon

Zadavatel : Shareefa

Místo : Ruiny prastarých

Shareefa nyní vyvolá démona, na vás pak už zbývá zničení rohu. Po zničení rohu se objeví démon, zabte ho. Seberte zpět Srdce Ancarie a otevře se vám portál, projděte jím. Po teleportu si dejte pokec se Shareefou, bohužel Shareefa je totiž Shaddar, který vám právě ukradl Srdce Ancarie. Na vás zbyli kostlivci, po jejich zabití si dejte pokec s Alcalatou.

21. Shaddar

Zadavatel : Alcalata the Wise

Místo : Braverock Castle

Dejte se směrem ke hradu Shaddar-Nur. U hradu se dejte o poschodí dolů, kde je teleport, tam vlezte a dostanete se k Shaddarovi. Bohužel je nesmrtelný, ale okolo sebe má své kněze, ty zabte. Zbudou po nich světýlka, dotkněte se těchto světýlek a nyní můžete mlátit do toho čaroděje. Po čase kouzlo opět vyprchá, takže se opět musíte dotknout světýlka. Takto ho mlaťte, dokud nezemře. Shlédněte si závěrečnou animaci.

Blahopřeji, dohráli jste Sacred, teď na vás zbývá datadisk.

Zdroj

komentáře 9
< Novějších 20 článků - Starších 20 článků >